Witamy na nowo powstalym forum.
Kage
Kraj:
Konocha
Klan:Shiro
Klan który używa specjalnej natury zwanej Hyouton(lód) jest to żywioł klanowy.
Ranga A
Lodowy kunaji 50 wody x1 - (Dzięki temu możemy zamieniać wodę w ostry lód i nią rzucać nie dobiera tury siła ataku 1)
Lodowe sople 200 wody - (Odbiera 20 HP i odbiera turę)
Ranga B
lodowe lustro 500 wody - (Wytwarzamy niezniszczalne lustro w którym możemy się ukryć gdy jesteśmy w lustrze nie możemy nic robić
stworzenie nie odbiera ruchu
wejście bądź wyjście odbiera)
Śnieżna lawina - 1000 wody (odbiera 50 Hp i odbiera turę)
Ranga C
Lodowe kolce 2000 wody x1 (Odbiera 75 HP i odbiera turę można użyć kilka naraz)
Lodowa ściana 5000 wody (Odbiera 2 tury przeciwnikowi)
Ranga D
Lodowy smok 50 000 wody (tworzymy lodowego smoka i go osiedlamy tracimy turę)
+ 5 siłę
+ 7 zręczność
+ 5 refleks
+ 3 budowę ciała
+ 4 szybkość
Zamrożenie 100 000 wody (Zamraża przeciwnika i rozsadza lód odbiera 1000HP i turę.
Wioska znajduje się koło morza
Kraj:Suna
Klan-Seichu
Jest to dość zapomniany klan którego użytkownicy mają władzę nad piaskiem i mogą wykorzystywać jego metody wymagana jest (gurta) z Piaskiem.
Ranga A
Piaskowe klony x1 - 1000 piasku (tworzy piaskowe klony które po 1 uderzeniu znikają)
Piaskowy kunaj x1 - 50 piasku (Wyrzuca pisakowy kunaja i odbiera turę)
Ranga B
Oślepienie przeciwnika - 2000 piasku
Piaskowa ochrona - 3000 piasku (Tworzy niezniszczalną tarczę z piasku i odbiera ruch na 3 tury. Co 1 turę gdy jesteś w tarczy dodaje 10 HP)
Ranga C
Zamiana z piaskiem - 6500 piasku
Piaskowa zbroja - 35 000 piasku (Piasek pokrywa twoją skórę i dzięki temu zwiększa twoje statystyki i odbiera turę)
+ 10 siłę
+ 0 zręczność
+ 0 refleks
+ 10 budowę ciała
- 5 szybkość
Ranga D
Piaskowy golem - 50 000 piasku (Przywołuje potwora który zwiększa twoje statystyki i odbiera turę)
+ 15 siłę
+ 10 zręczność
+ 10 refleks
+ 15 budowę ciała
+ 0 szybkość
Piaskowa pułapka - 100 000 piasku ( odbiera 1000Hp przeciwnikowi i zabiera turę)
Ranga A - 1 godzinę
Ranga B - 5 godzin
Ranga C - 10 godzin
Ranga D - 1 dzień
Wioska znajduje się na pustyni!
Kraj:Kiri
Klan(1) - Uhiha
Członkowie tego klanu przewidują:
-siłę
-zręczność
-refleks
-budowę ciała
-szybkość
-manę i ruchy przeciwnika
Klan(2) - Aburame
Użytkownicy tego klanu żyją w symbiozie z owadami co daję im przewagę nad innymi ponieważ mogą wykorzystywać właśnie te robaki do walki.
Ranga A
Przywołanie małych pająków - 2000 many (odbiera 20 HP i nie odbiera tury)
Przywołanie roju pszczół - 3500 many (odbiera 35 HP i nie odbiera tury)
Ranga B
Przywołanie dużych pająków - 5000 Many (odbiera 50 HP i nie odbiera tury)
Przywołanie roju szerszeni - 7500 many (odbiera 75 HP i nie odbiera tury)
Ranga C
Przywołanie roju bąków - 10 000 many (odbiera 100 HP i nie odbiera tury)
Przywołanie węży - 12 000 many (odbiera 120 HP i nie odbiera tury)
Ranga D
Przywołanie Dużej pszczoły - 5 000 many (Przywołuje potwora który zwiększa twoje statystyki i odbiera turę)
+ 1 siłę
+ 2 zręczność
+ 1 refleks
+ 0 budowę ciała
+ 1 szybkość
Przywołanie dużego węża - 10 000 many (Przywołuje potwora który zwiększa twoje statystyki i odbiera turę)
+ 1 siłę
+ 6 zręczność
+ 5 refleks
+ 0 budowę ciała
- 2 szybkość
Przywołanie dużej żaby - 20 000 many (Przywołuje potwora który zwiększa twoje statystyki i odbiera turę)
+ 4 siłę
+ 5 zręczność
+ 5 refleks
+ 4 budowę ciała
+ 5 szybkość
Przywołanie tygrysa - 100 000 many (Przywołuje potwora który zwiększa twoje statystyki i odbiera turę)
+ 10 siłę
+ 10 zręczność
+ 10 refleks
+ 10 budowę ciała
+ 10 szybkość
Czas nauki
Ranga A - 1 godzinę
Ranga B - 5 godzin
Ranga C - 10 godzin
Ranga D - 1 dzień
Uwaga! Wszystkie przywołane zwierzęta znikają po walce!
Wioska znajduje się w lesie
Offline